Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Stephanie Davidse - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Stephanie Davidse - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

07 Juli 2019 | Nederland, Middelburg

Ik ben er klaar voor :) Ik heb vanmorgen m’n gehele huis nog even gepoetst en lig nu nog even te genieten van mijn bank.

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen… De laatste weken van het schooljaar zijn op de één of andere manier altijd heftig. Ik kan terugkijken op een fantastische laatste week met mijn groep 7/8 met als hoogtepunt de eindmusical en het afscheid van groep 8. Tussendoor ben ik veel bezig geweest met de voorbereidingen voor Oeganda. Mijn koffer is gepakt en ik word strakjes naar Schiphol gebracht. Vanavond om 20.35 uur vlieg ik richting Oeganda.

Ik ben dankbaar voor alle lieve berichtjes en knuffels die ik heb gekregen van mensen om mij heen. Het is me niet gelukt om iedereen nog even te zien, voordat ik vertrek, maar dat komt daarna wel weer! Wat een rijkdom om deze mensen om mij heen te hebben!

Stil ben ik van alle donaties die al zijn binnengekomen. In de komende week zal ik het totale bedrag noemen, want ik weet dat er dit weekend nog een aantal donaties zijn overgemaakt en die kan ik nog niet zien i.v.m. het weekend. Wil je ook nog een donatie overmaken? Dat kan op het volgende rekeningnummer: NL34RABO0342427679 t.n.v. S. Davidse

Het is de bedoeling om hier regelmatig een berichtje te plaatsen, zodat jullie een klein beetje op de hoogte blijven van mijn avonturen in Oeganda.

Liefs xxx Steef

  • 08 Juli 2019 - 16:29

    Marja:

    Succes! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen

  • 22 Oktober 2019 - 22:27

    Gretha:

    Hoi Stephanie, pas toen ik Contact las wist ik dat jij naar Oeganda bent gegaan.
    Ga nu je verhalen even lezen.
    Fantastisch hoor!
    Groeten Gretha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 23 Juni 2019
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5439

Voorgaande reizen:

07 Juli 2019 - 02 Augustus 2019

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: